زندگی

به کدامین سو چنین شتابان

زندگی

به کدامین سو چنین شتابان

پرستش ....

ای خدای مهربان

             ای آفریننده ماه و خورشید

                         ای آفریننده زمین و ستارگان آسمان

ای آفریننده موجودات دو عالم

                ای خالقی که انسان را از نطفه ای پست و کثیف آفریدی

                    تو را چگونه شکرگزار باشم ؟.............

 اعتقاد به خدا در تمام دنیا موج میزند از حیوانات ،  نباتات و انسان بگیرید تا ماه و خورشید زمین و ستارگان حال ما انسانها ، مای که اشرف مخلوقاتیم ،مای که درک ، احساس ، عشق ، محبت ،سجود ،کینه ،حسد و....... در ما وجود دارد. منه انسان که شیطان رانده شده از درگاه خدا هیچ وقت نخواسته است پیش من سر سجده بگذارد ، منه انسانی که فرشتگان خدا بر دو بال (شانه) ما نشسته تا اعمال ما را ثبت کنن و به ما سجده کنن.

من انسان چگونه میتوانم خدای خود را سپاسگزار باشم؟

دوستان خوب من هر انسانی تو این دنیا یک دین و مذهبی داره ما مسلمانیم و به این امر هم اعتقاد داریم از شما میپرسم راه پرستش خدا کجاست؟چی هست؟چه جوریه؟

لطفا منو تو رسیدن به راه پرستیدن خدا کمک کنین.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره ی کور جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://lost-angels.blogsky.com/

ای یار خیلی وقت است فرشته ها گم شده اند
تنهایمان گذاشته اند

پیدایشان کنی
میفهمی
پیدا میکنی
مینگری

خدایا فرشته هایمان را میخواهیم
فرشته هایمان را

شاید انها راه درست ستایش تورا به ما بیاموزند

ای خدا
التماس میکنیم
فرشته هایمان را میخواهیم

حمدان سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ http://kingport.blogsky.com/

سلام برشما سرور بزرگوار
ازاینکه سری به وبلاگم زدید ومنو با نظر گهربارخود یاری فرمودید بسیار سپاسگزار وممنونم- من وبلاگ زیبای شما را لینک کردم -امیدوارم این تبادل اندیشه ها جوابهایی برای سوالات بیکرانمان در راه طی کردن جاده عمر بهمراه داشته باشد گرچه خیلی کوچکتر از آنم که جوابگوی عظمت اندیشه های شما بزرگوار باشم اما سعی بر همراهی دارم - درمورد سوالی که مطرح فرمودید بنده از دیدگاه یک مسلمان که مذهبم راه خداست وخدای را همیشه باخود دارم باید بعرض برسانم : پرستش خدای یکتا چیزی مانند انعکاس قدرتهایی ست که خداوند در اختیارما گذاشته است - حواس پنجگانه - ماورای حواس پنجگانه که برخاسته از درجه بالای درک هرفرد است مانند عشق و اراده وتواضع و...
خداوند این اختیارات را به ما درقالب موهبت عطا فرموده تا بامجموع تمام این موهبتها به درجه تسلیم در مقابل خالق این موهبتها وصاحب اختیارمان نایل گشته و بدانیم که تنها اوست که همیشه باماست- فارغ از چرا وچگونه ها وقصه های گذشته دور -وتعصبات ویا فلان ویا بهمان گفتنها(که توکل همیشه بر خدای واحد واحد جایز است وبس)- چشمها را به خلوتی گر برهم نهیم وبا تمام باور وصداقت وبا تمام قدرت -خدای را صدازنیم بی شک جوابی خواهیم شنید - ما اشرف مخلوقات به حیث عقل وفهمیم - با کوچکترین اراده دست وپایمان را به حرکت در آورده - چشم را میچرخانیم - خلاقیت به بار می آوریم ومیدانیم که اختیار داریم و قدرتمندیم -حال شبی نگاه به آسمان کرده وملیونها سیاره وستاره وراههای شیری وکهکشانهاومنظومه ها واین همه عظمت را یکجا می یابیم و آنوقت اگر به خود برگردیم بدان خواهیم رسید که کیستیم - درمقابل این همه عظمت که هرکدام از کوچکترین سیاره ها وستاره هایی که به چشم میبینیم از زمین ما بزرگتراند-ما چه جزیی از خلقتیم ؟-ملیونها بلکه شاید ملیاردها سیاره وستاره را داریم که خلقت خداوند یکتاست پس زمین ما در مقابل آنها چه جایگاهی را داراست - قاره ما چی ؟-- کشورما؟ـشهرما؟ ـکوچه ما؟- خونه ما؟ وما؟و من؟ که ناچیزترین ناچیزم ... الکترونی از یک اتم کوچکترین قسمت قطر ه ایی از اقیانوس بیکران هستی هم نیستم ... اما - درمقابل این همه عظمت میتوانم به درجه ای برسم که نه تنها فرشتگان آسمانی سجده گذارم خواهند شد بلکه تمام این کهکشانها وسیارات وستاره ها را نیز به تسخیر خواهم داشت وآن رسیدن به عشق ابدی ست که تسلیم شدن در مقابل خالق اینهمه خلقت اولین گام در این راه است وراه ملیون فرسخ از یک قدم شروع میشود - پس بگو یاحق که حق همیشه باتوست - شرمنده که سرتان را باعرایض طولانی خود بدرد آوردم ـ پاینده وپیروز بمانید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد